24 Ağustos 2015 Pazartesi

Gta 4 Full Türkçe İndir


 

Gta 4 Full Türkçe İndir

Admin tarafından 9 ay önce yazıldı, birçok kez görüntülendi ve 3 yorum yapıldı.
Download
Gta 4 Full Türkçe İndir
Gta 4 Full Türkçe İndir
bilgi
Oyun Adı : Grand Theft Auto IV
Oyun Türü : Aksiyon – Macera
Dosya Türü : Rar
Platform : PC
Dosya Boyutu : 13.8 GB ( Tek Link )
Oyun Dili : Türkçe
Crack : İçerisinde Mevcuttur
Rar Şifresi : www.saglamindir.net

sistem gereksinimi
İşletim Sistemi : Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
İşlemci : Intel Core 2 Quad 2.4 GHz / AMD Phenom X3 2.1 GHz
Ekran Kartı : Nvıdıa Geforce 8600 / ATI Radeon HD 3870
Ekran Kartı Hafızası : 512 MB
HDD : 18 GB
RAM : 2 GB
örnek görüntü
Gta 4 Full Türkçe İndir
Gta 4 Full Türkçe Yükle
Gta 4 Full Türkçe Download
Oyun Videosu

indir
İndirme Linki : İNDİR (Reklamı Geç)
Reklamsız Hızlı İndirme 7GB       : İNDİR
Reklamsız Hızlı İndirme 7GB      : İNDİR
–     –     –   Part Halinde İndirme Yapmak İsteyenler İçin   –     –     –
Part 1 : İNDİR                                                Part 1 : İNDİR
Part 2 : İNDİR                                                Part 2 : İNDİR
Part 3 : İNDİR                                                Part 3 : İNDİR
Part 4 : İNDİR                                                Part 4 : İNDİR
Part 5 : İNDİR                                                Part 5 : İNDİR
Part 6 : İNDİR                                                Part 6 : İNDİR
Part 7 : İNDİR                                                Part 7 : İNDİR
Part 8 : İNDİR                                                Part 8 : İNDİR
Rar Şifresi : www.saglamindir.net
Etiketler : 

  1. Doğan diyor ki:
    Ben oyunu part halinde indirdim nasıl bir dosyaya toplayabilirim ?
    Admin : Tüm partları indirip aynı klasöre taşıyın . Daha sonra Part 1’e sağ tıklayıp ‘Buraya Çıkart’ seçeneğine tıklayın ve parolayı girip dosyaların birleştirilmesini bekleyin .
  2. Görkem diyor ki:
    Partları karıştırırsak yine çalışır mı ?
    Admin : Alternatif part linklerinden karşılıklı indirme yapabilirsiniz .
  3. Ahmet diyor ki:
    Admin torrent’ten indirince internet kesilirse indirme durur mu ?
    Admin : Torrent indirme yaparken internet bağlantınız kesilirse indirme işlemi duraksar . İnternet bağlantınız geldiği zaman indirme işlemini devam ettirebilirsiniz .

20 + 3 = ?

© Saglamindir.net l Tam Sürüm Güncel Yazılımlar

12 yorum:

  1. oncelikle teşekkür ediyorum çünkü bir dertten kurtuldum gta 4 ü uzun uzun indireceüime burda 2 gb olarak indirmem gerçekten işime yarar bir durum tekrardan teşekkür ediyorum iyi çalışma

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. lütfen yardım edin admin ben bütün partları indirdim ve dosyaya karışmadım çünkü korkuyorum bişey olacak diye partları nasıl
    birleştirecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen be bendede öyle karışmadım ne yapcazz

      Sil
    2. BEKLEYİP GÖRECEZ CEVABI :D GTA 4 VİDEOSU İZLEDİM GAZA GELDIM 4 GUN ONCE FULL INDIRDIM PARTLARI :( İNŞALLAH EN KISA SÜREDE CEVAP VERİR ADMİN

      Sil
    3. Biraz geç oldu ama umarım yardımcı olabilirim. İndirdiğiniz bütün partları ''yeni bir klasör oluşturup'' sırasıyla(1-2-3-4-5-6-7-8) klasöre atın. Attıktan sonra part 1 i sağ tıklayıp buraya çıkart diyip kuruluma başlayabilirsiniz.

      Sil
  4. rar ile indiyse hepsini ctrl a yapıp dosyaları çıkart diyeceksiniz sonra zaten setup geliyor

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ben gta 4ü indiremiyorum

    YanıtlaSil
  7. bu oyunda ses bütün sesleri kastediyorum varmı bu 7gb normali 13gb ses olmiyınca keyfide olmuyor

    YanıtlaSil
  8. ben şuan indiriyorum ama kurulum nasıl video var mı?

    YanıtlaSil